Сторінка батьків

Чи знаємо ми своїх дітей?

Анкетвання допоможе не тільки перевірити себе, а пізнати краще свою дитину, навчить слухати і чути її, покращить взаємовідносини.
  1.  Анкета «Чи знаєте Ви своїх дітей»
  2.  Анкета «Труднощі дитини»
  3. Анкета «Рівень житлових умов дітей»
  4.  Анкета «Взаємовідносини батьки-діти»
  5.  Анкета «Особливості дитини»
  6.  Анкета «Методи виховання в родині»
  7.  Анкета для батьків «Чи вдалі з Вас батьки?»
  8.  Анкета «Здоровий спосіб життя»

Що являють собою домашні завдання з біології і хімії?

Ці домашні завдання… Віднімають купу часу, перевантажують дитину (6 годин у школі + 3 години домашнє завдання), дитині немає часу на прогулянки, на виконання інших обов’язків. Чи не занадто для дитини? Ви скажете занадто. І не завжди ми бачимо результати цієї титанічної праці. А чи дійсно Ваша дитина протягом цих 9 годин напружує мозок, нервово виснажується  і працює з повною віддачею?
Щоб дати відповідь на це запитання потрібно знати можливості своєї дитини, тобто скільки хвилин вона витрачає на підготовку того чи іншого предмета.
Головною причиною проблеми «Моя дитина багато приділяє уваги біології чи хімії, а результату немає» є неправильна організація роботи над домашнім завданням. Але може , не таке вже це зло - домашні завдання?
Що являє собою домашнє завдання з біології як виконати?
Домашнє завдання з біології диктує нам ЗНО. Його перевірка здійснюється за допомогою тестових завдань. Завдяки обладнанню нашого кабінету, весь науковий матеріал учні мають змогу побачити (відеоролики, анімації, малюнки, фотографій, мікрофотографії) . Всі учні забезпечені підручниками і зошитами, які доповнюють один одного. Навчальний матеріал розбираємо на уроці, залишається вдома повторити, виконати домашнє завдання, яке складається з
1.      Опрацювання тексту підручника (відповідний параграф). Дати відповіді на запитання після параграфа. В середній і старшій школі учні читають 120 – 150 слів на хвилину, а норми читання мовчки значно вищі, тому учень витрачає – 10 хвилин.Скласти план своєї відповіді
2.      Робота в зошиті на закріплення – 5 – 10 хвилин.
3.      Творчі завдання (не обов’язкові) вони оціннюються 8-12 балів. Це міні проекти, доповіді, реферати.  Ці завдання даються заздалегідь (1-2 тижні і потребують самостійної роботи учнів), але діти хитрують. Привласнюють роботу інших, скачану з інтернет - ресурсів.Тому  не оцінюється.
Що являє собою домашнє завдання з хімії?
Пригадайте себе в школі. Ви, любили хімію? Чи завжди Ви могли розв’язати задачу? Скласти хімічне рівняння? Здійснити перетворення? Ні……
Хімія – одна з найскладніших наук в школі. Успіх при вивченні хімії пов'язаний з гарним багажем знань з математики, природознавства. Недарма розпочинають вивчення цієї науки в 7 класі, коли учні мають обчислювальні навички, вміють пояснити явища природи.  Вивчення хімії тісно переплітається з вивченням фізики, біології. Кожна наступна тема вимагає знання попередньої. Не закріпивши знання з хімії сьогодні, на наступний раз потрібно робити подвійне завдання, потім потрійне і т.д. Потім маємо результат  типу « Мені не дано. Я хімію не розумію…»
 Я поясню на прикладі.
В початковій школі учні отримують знання про будову речовин. У них закладається основа формування знань про атом. В 4 класі вони вживають поняття «атом», «молекула». Далі, в середній школі  на уроках природознавства ми детально знайомимося з будовою атома (ядро і електрони.) В 7 класі – на уроках хімії ці знання є фундаментом для теми «Валентність». Учень, який в початковій школі засвоїв цей навчальний матеріал витратить на підготовку до уроку 15 – 20 хвилин, а учень, який не має таких знань – почне з початку і витратить часу вдвічі, а може і втричі більше. Виникає питання «Що робити?». Працюємо додатково – перевантажуємо дитину, відбиваємо охоту, формуємо установку
« Мені не дано. Я хімію не розумію…»  До 11 класу маємо невтішний результат
Домашнє завдання з хімії – це опрацювання параграфа підручника і в зошиті вже є опорний конспект, який розширивши можна скласти план відповіді.
2. Це практичні завдання: рівняння реакції, схеми перетворень, задачі.
Завдання підбираю сама, тому, що учні користуються сайтами «ГДЗ», а потім не можуть розв’язати аналогічні завдання.

Виконання домашнього завдання – це кропітка праця  привчання себе до  регулярної самостійної навчальної роботи. Для успішної самостійної роботи вдома учень повинен бути уважним і спостережливим на уроці, вміти запам'ятовувати, виконувати мислиневі операції, цінувати й розподіляти час, фіксувати прочитане, побачене(тези, конспект, реферат, анотація, рецензія та ін.).


Чи правильно вчитель оцінює знання моєї дитини?

 Майже кожні батьки задавали собі ці питання. Перевірити правильність оцінювання Вам допоможуть  Критерії оцінювання навчальних досягнень:
ХІМІЯ
БІОЛОГІЯ
ПРИРОДОЗНАВСТВО

Немає коментарів:

Дописати коментар