«Якщо істини, положення,
правила не досягаються зусиллями розуму, то не розвиваються розумові здібності
людини, а знання,які стали надбанням пам'яті, не викликають ніякої радості»
В. О. Сухомлинський
Проектна технологія вдало поєднується з різними технологіми
навчання і дає можливість формування у
школярів ключових компетентностей (інформаційних, комунікативних, продуктивних та здатності до самонавчання, саморозвитку, творчості
та креативності). Найефективніший вплив на людину здійснює та інформація, яка
впливає на кілька органів чуття і запам’ятовується вона тим краще і міцніше,
чим більше каналів було активізовано. К.Ушинський стверджував: «Педагог має
подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття
мускульних рухів і, навіть, якщо можливо нюх та смак, взяли участь в акті
запам’ятовування... За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння
ви переможете найлінивішу пам’ять». Саме цим можна обґрунтувати мій вибір. Проектна технологія – це технологія переходу від теорії до практики, від минулого до майбутнього, від
потенційного до актуального.
Немає коментарів:
Дописати коментар