Методична скарбничка (опис досвіду)

«Якщо істини, положення, правила не досягаються зусиллями розуму, то не розвиваються розумові здібності людини, а знання,які стали надбанням пам'яті, не викликають ніякої радості»
                                                                                    В. О. Сухомлинський
Проектна технологія вдало поєднується з різними технологіми навчання і  дає можливість формування у школярів ключових компетентностей (інформаційних, комунікативних, продуктивних   та здатності до самонавчання, саморозвитку, творчості та креативності). Найефективніший вплив на людину здійснює та інформація, яка впливає на кілька органів чуття і запам’ятовується вона тим краще і міцніше, чим більше каналів було активізовано. К.Ушинський стверджував: «Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і, навіть, якщо можливо нюх та смак, взяли участь в акті запам’ятовування... За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння ви переможете найлінивішу пам’ять». Саме цим можна обґрунтувати мій вибір. Проектна технологія – це технологія переходу від теорії до практики, від минулого до майбутнього, від потенційного до актуального.

Немає коментарів:

Дописати коментар