Що таке майстер - клас?
Вчитель, який перестає вчитися, втрачає себе.
...Майстер-клас є унікальною за своїм типом формою нарощування професіоналізму вчителя в тій чи іншій конкретній сфері "педагогічного відтворення". Але як і будь-яка інша форма роботи з професійним досвідом учителя, вона вимагає невпинного "шліфування" й удосконалення.
Майстер - клас "Запровадження STEM освіти в освітній процес"
/>
Дана стаття присвячена проблемі створення та використання електронних підручників на основі програмного засобуз агального призначення для створення презентацій – Microsoft Power Point, який дозволяє розробити та реалізувати універсальний вид наочності. Наведені приклади учнівських презентацій до уроків та проектна роботи.
Ключові слова: електронний підручник, презентація, навчальний проект, наочність, інформаційно-комунікаційні технології, геометрія, біологія.
Матеріали майстер - класу з біології 2014 - 2015 навчальний рік
Тема: «Організація
дослідницької діяльності школярів в ході реалізації проектів Intel® Навчання
для майбутнього»
1. Наступність у курсі природознавства
для загальноосвітніх навчальних закладів (біологічна і хімічна складові)
(Мироненко О.М.)
2. Аналіз практичної складової
курсу «Біологія» (новий держстандарт)
(Мироненко О.М.)
Робота між засіданням: Розробка практичних та
дослідницьких завдань з біології. (дистанційно)
ІІ. Семінар - практикум. Організація дослідницької діяльності
школярів на уроках природознавства в 5 класі в ході реалізації міні - проектів за програмою Intel® Навчання для
майбутнього. (грудень)
(Мироненко О.М.)
2. Розробка міні - проектів, передбачених програмою
«Природознавство 5 клас» (продовження) .
(Мироненко О.М.)
Робота між засіданням: Реалізація міні – проектів,
передбачених програмою «Природознавство 5 клас» . (члени творчої групи)
1. Використання дослідницьких технологій
навчання на різних етапах реалізації міні - проектів за програмою «Intel®
Навчання для майбутнього» на уроках біології.
(Майданник О.П.)
2. Проведення уроку з використанням ІКТ
технологій за програмою «Intel®
Навчання для майбутнього». (Майданник
О.П.)
Робота між засіданням: Реалізація міні – проектів,
передбачених програмою «Біологія 6 клас» . (члени творчої групи)
ІV. Підсумок
роботи майстер – класу з теми «Технології управління дослідницькою діяльністю
учнів на уроках біології з використання різних технологій навчання.»
Презентація досвіду. Розміщення
матеріалів на інтернет – ресурсі.
Члени творчої групи
Тема: «Організація
дослідницької діяльності школярів в ході реалізації проектів Intel® Навчання
для майбутнього»
1. Наступність у курсі природознавства
для загальноосвітніх навчальних закладів (біологічна і хімічна складові)
(Мироненко О.М.)
2. Аналіз практичної складової
курсу «Біологія» (новий держстандарт)
(Мироненко О.М.)
Робота між засіданням: Розробка практичних та
дослідницьких завдань з біології. (дистанційно)
ІІ. Семінар - практикум. Організація дослідницької діяльності
школярів на уроках природознавства в 5 класі в ході реалізації міні - проектів за програмою Intel® Навчання для
майбутнього. (грудень)
(Мироненко О.М.)
2. Розробка міні - проектів, передбачених програмою
«Природознавство 5 клас» (продовження) .
(Мироненко О.М.)
Робота між засіданням: Реалізація міні – проектів,
передбачених програмою «Природознавство 5 клас» . (члени творчої групи)
1. Використання дослідницьких технологій
навчання на різних етапах реалізації міні - проектів за програмою «Intel®
Навчання для майбутнього» на уроках біології.
(Майданник О.П.)
2. Проведення уроку з використанням ІКТ
технологій за програмою «Intel®
Навчання для майбутнього». (Майданник
О.П.)
Робота між засіданням: Реалізація міні – проектів,
передбачених програмою «Біологія 6 клас» . (члени творчої групи)
ІV. Підсумок
роботи майстер – класу з теми «Технології управління дослідницькою діяльністю
учнів на уроках біології з використання різних технологій навчання.»
Презентація досвіду. Розміщення
матеріалів на інтернет – ресурсі.
Члени творчої групи
Матеріали майстер - класу з біології 2013 - 2014 навчальний рік
"Технології управління дослідницькою діяльністю учнів на уроках біології з використанням різних технологій навчання"
І. Лекційно – практичне заняття.
Реалізація між предметних зв’язків між природничими науками шляхом використання
дослідницьких технологій.
1. Аналіз навчальних програм з
біології, географії,фізики, хімії з метою усунення дублювання навчального
матеріалу; зменшення навантаження на учнів.
(Мироненко
О.М.)
2. Теоретична
основа формування дослідницької діяльності учнів.
(Мироненко
О.М.)
Робота між засіданням: розробка
інтегрованих уроків.
ІІ. Семінар - практикум. Розвиток дослідницького інтересу учнів
на уроках біології методом експерименту.
1. Зміцнення міжпредметних зв’язків
шляхом використання біологічного експерименту.
2. Урок з методикою організації
біологічного експерименту (7 клас)
3. Можливості дослідницької робота
для навчання й виховання учнів, розвитку в них біологічних понять, законів і
закономірностей; для рішення практичних вправ.
(Майданник О.П .)
Робота між засіданням:
Використання методу біологічного експерименту на прикладі конкретних уроків.
(члени творчої групи)
ІІІ. Активізація
пізнавальної діяльності учнів на уроках біології
1.
Теоретичні й практичні завдання на етапах
систематизації та повторення навчального матеріалу
(Мироненко
О.М )
2.
Урок узагальнення
(Мироненко
О.М.)
3. Практична
спрямованість здобутих теоретичних знань та їх застосування повсякденному житті.
Робота між засіданням: розробка
інтегрованих уроків.
ІV.
Дослідницький метод навчання та його використання на уроках біології Послідовність
виконання творчих та винахідницьких завдань
1. Місце та значення творчих завдань для
розвитку творчої дослідницької діяльності
(Пітенко Л.В.)
2. Урок з методикою організації творчих і
винахідницьких задач.
(Назаренко
М.В.)
3. Інтелектуальний розвиток учнів і формування ключових компетентностей водночас із
предметною підготовкою.
Робота між засіданням:
Розробка творчих завдань при вивченні курсу Біологія людини.
Підсумки роботи. Захист індивідуальних
розробок.
(члени
творчої групи)
Немає коментарів:
Дописати коментар